Якісний склад керівних і педагогічних кадрів.

Директор школи – Панкявічене Ірина Анатоліївна, вчитель музики, мистецтва, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Вчитель-методист», Відмінник освіти України, стаж роботи 36 років.

Заступники директора школи з навчально-виховної роботи:

· Оляніна Олена Миколаївна, вчитель математики, інформатики, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Вчитель-методист», стаж роботи – 26 років.

· Панчук Лідія Василівна, вчитель української мови та літератури, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Вчитель-методист», Відмінник освіти України, стаж роботи – 40 років.

· Заступник директора школи з виховної роботи – Швачко Тамара Миколаївна, вчитель музики, етики та естетики, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Старший вчитель», стаж роботи – 27 років.

2022 рік 2023 рік

Усього педагогічних працівників – 52 51

з них мають:

вищу кваліфікаційну категорію – 26 29

І кваліфікаційну категорію – 11 10

ІІ кваліфікаційну категорію – 5 6

категорію «спеціаліст» – 10 6

Мають педагогічне звання – 23 вчителя (44%): «Старший вчитель» – 15 (28%), «Вчитель-методист» – 8 (16%) (з них очолюють шкільні методичні об’єднання – 3, міські методичні об’єднання – 1), «Старший вихователь» – 1 (2%).

Вчитель біології Гарбуз Ольга Миколаївна - переможець першого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022» у номінації «Біологія» - продемонструвала свою професійну, фахову, інформаційну компетентність, творчий підхід до діяльності та власну ерудицію.

Динаміка плинності кадрів

(за 2023/2024 н.р. порівняно з 2022/202 н.р.)

Плинність кадрів

Поточний навчальний рік

Попередній навчальний рік

Усього працівників

52

51

Вибуло протягом року

2

2

Причина звільнення:

За власним бажанням

-

2

За переводом

-

-

В зв’язку зі смертю

-

-

У зв’язку з переходом до комерційної структури

-

-

Вихід на пенсію за вислугою років

-

-

Закінчення договору, скорочення штату

-

-

Звільнено молодих спеціалістів

-

-

Прибуло молодих спеціалістів

1

2

Відповідно до Закону України «Про освіту» штатний розпис закладу установлюється закладом освіти на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів. Кадрове забезпечення школи здійснюється згідно з навчальними планами.

У закладі створені умови для розвитку особистості і творчої самореалізації, вміння працювати, вчитися. Виховання направлене на збереження та примноження здобутків національної культури, пропаганди здорового способу життя, формування загальнолюдських цінностей.

З метою підвищення професійної майстерності вчителів у закладі створені методичні спільноти:

- учителів української мови, літератури, зарубіжної літератури;

- математики, фізики, інформатики;

- англійської мови;

- вчителів природничого циклу та історії;

- початкових класів;

- художньо-естетичного циклу, трудового навчання та фізичної культури;

- класних керівників.

Пріоритетні напрямки роботи та завдання школи:

· цілісність процесів навчання і виховання особистості в системі громадянської освіти;

· будувати процес виховання, розвитку, навчання на основі вивчення даних індивідуальних особливостей та стану здоров’я учнів;

· виховання національно-свідомого громадянина України;

· розвиток українського самоврядування;

· організація роботи з обдарованими і талановитими дітьми;

· реалізація додаткової освіти через системи позаурочної та позашкільної освіти;

· вдосконалення системи контролю навчальних досягнень учнів;

· розвиток матеріальної бази школи.

Актуальним завданням педагогічного колективу є формування в учнів компетенцій:

• бути гнучким, мобільним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці;

• критично мислити;

• використовувати знання як інструмент для розв'язання життєвих проблем;

• генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й відповідати за них;

• володіти комунікативною культурою, вміти працювати в команді;

• уміти виходити з будь-яких конфліктних ситуацій та уникати їх;

• цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави;

• бути медіаграмотним, уміти здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку й самовдосконалення;

• бережливо ставитися до свого здоров'я і здоров'я інших як найвищої цінності;

• бути здатним до власного вибору з численних альтернатив, що пропонує сучасне життя.

Основний зміст методичної роботи закладу складає:

Ø аналіз умов забезпечення психо-фізичного здоров’я учнів, стану викладання предметів;

Ø створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників, підвищення їх професійної компетентності;

Ø проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей учнів;

Ø створення умов для збереження, систематичного поповнення та ефективного використання методичного фонду літератури, аудіо- та відео матеріалів, комп’ютерної техніки;

Ø залучення педагогів до науково-дослідної роботи.

З метою сприяння формуванню нової організаційної та управлінської культури, позитивного іміджу закладу на рівні міста, області, країни, Бориспільську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 3 нагороджено дипломом лауреата «За вагомий внесок у розвиток освіти України» за участь у Всеукраїнському проєкті «Сучасний педагогічний досвід освітян України - 2020», Київ - 2020.

/Files/images/1_veresnya/копія2.jpg

/Files/images/До Ювілею школи.jpeg

Кiлькiсть переглядiв: 1015