Якісний склад керівних і педагогічних кадрів.
Директор школи – Панкявічене Ірина Анатоліївна, вчитель музики, мистецтва, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Вчитель-методист», Відмінник освіти України, стаж роботи 36 років.
Заступники директора школи з навчально-виховної роботи:
· Оляніна Олена Миколаївна, вчитель математики, інформатики, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Вчитель-методист», стаж роботи – 26 років.
· Панчук Лідія Василівна, вчитель української мови та літератури, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Вчитель-методист», Відмінник освіти України, стаж роботи – 40 років.
· Заступник директора школи з виховної роботи – Швачко Тамара Миколаївна, вчитель музики, етики та естетики, має вищу кваліфікаційну категорію, педагогічне звання «Старший вчитель», стаж роботи – 27 років.
2022 рік 2023 рік
Усього педагогічних працівників – 52 51
з них мають:
вищу кваліфікаційну категорію – 26 29
І кваліфікаційну категорію – 11 10
ІІ кваліфікаційну категорію – 5 6
категорію «спеціаліст» – 10 6
Мають педагогічне звання – 23 вчителя (44%): «Старший вчитель» – 15 (28%), «Вчитель-методист» – 8 (16%) (з них очолюють шкільні методичні об’єднання – 3, міські методичні об’єднання – 1), «Старший вихователь» – 1 (2%).
Вчитель біології Гарбуз Ольга Миколаївна - переможець першого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022» у номінації «Біологія» - продемонструвала свою професійну, фахову, інформаційну компетентність, творчий підхід до діяльності та власну ерудицію.
Динаміка плинності кадрів
(за 2023/2024 н.р. порівняно з 2022/202 н.р.)
Плинність кадрів | Поточний навчальний рік | Попередній навчальний рік |
Усього працівників | 52 | 51 |
Вибуло протягом року | 2 | 2 |
Причина звільнення: | ||
За власним бажанням | - | 2 |
За переводом | - | - |
В зв’язку зі смертю | - | - |
У зв’язку з переходом до комерційної структури | - | - |
Вихід на пенсію за вислугою років | - | - |
Закінчення договору, скорочення штату | - | - |
Звільнено молодих спеціалістів | - | - |
Прибуло молодих спеціалістів | 1 | 2 |
Відповідно до Закону України «Про освіту» штатний розпис закладу установлюється закладом освіти на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів. Кадрове забезпечення школи здійснюється згідно з навчальними планами.
У закладі створені умови для розвитку особистості і творчої самореалізації, вміння працювати, вчитися. Виховання направлене на збереження та примноження здобутків національної культури, пропаганди здорового способу життя, формування загальнолюдських цінностей.
З метою підвищення професійної майстерності вчителів у закладі створені методичні спільноти:
- учителів української мови, літератури, зарубіжної літератури;
- математики, фізики, інформатики;
- англійської мови;
- вчителів природничого циклу та історії;
- початкових класів;
- художньо-естетичного циклу, трудового навчання та фізичної культури;
- класних керівників.
Пріоритетні напрямки роботи та завдання школи:
· цілісність процесів навчання і виховання особистості в системі громадянської освіти;
· будувати процес виховання, розвитку, навчання на основі вивчення даних індивідуальних особливостей та стану здоров’я учнів;
· виховання національно-свідомого громадянина України;
· розвиток українського самоврядування;
· організація роботи з обдарованими і талановитими дітьми;
· реалізація додаткової освіти через системи позаурочної та позашкільної освіти;
· вдосконалення системи контролю навчальних досягнень учнів;
· розвиток матеріальної бази школи.
Актуальним завданням педагогічного колективу є формування в учнів компетенцій:
• бути гнучким, мобільним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці;
• критично мислити;
• використовувати знання як інструмент для розв'язання життєвих проблем;
• генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й відповідати за них;
• володіти комунікативною культурою, вміти працювати в команді;
• уміти виходити з будь-яких конфліктних ситуацій та уникати їх;
• цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави;
• бути медіаграмотним, уміти здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку й самовдосконалення;
• бережливо ставитися до свого здоров'я і здоров'я інших як найвищої цінності;
• бути здатним до власного вибору з численних альтернатив, що пропонує сучасне життя.
Основний зміст методичної роботи закладу складає:
Ø аналіз умов забезпечення психо-фізичного здоров’я учнів, стану викладання предметів;
Ø створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників, підвищення їх професійної компетентності;
Ø проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей учнів;
Ø створення умов для збереження, систематичного поповнення та ефективного використання методичного фонду літератури, аудіо- та відео матеріалів, комп’ютерної техніки;
Ø залучення педагогів до науково-дослідної роботи.
З метою сприяння формуванню нової організаційної та управлінської культури, позитивного іміджу закладу на рівні міста, області, країни, Бориспільську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 3 нагороджено дипломом лауреата «За вагомий внесок у розвиток освіти України» за участь у Всеукраїнському проєкті «Сучасний педагогічний досвід освітян України - 2020», Київ - 2020.