• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна служба

Психологічну службу у закладі преставляє практичний психолог

Головіна Тетяна Миколаївна.

Батьки, учні, педагоги завжди мають можливість отримати консультацію психолога, а також соціального педагога Шевчук Н.В. За бажанням батьків майбутніх першокласників, для яких проводяться батьківські збори за 6 місяців до початку навчального року, практичний психолог школи перевіряє дітей на готовність до шкільного життя та надає індивідуальні поради батькам кожної дитини.

В 2014-2015 н.р. пріоритетним завданням психологічної служби було: допомога в успішному виборі професії, адаптації перехідних періодів, робота з дітьми з проблемною поведінкою, тренінги на підвищення самооцінки, ведеться постійний супровід по згуртованості класних колективів.

402 учні школи було продіагностовано на вади особистісного розвитку, ціннісні орієнтації, статусу в класному колективі, мотивацію до навчання. За результатами діагностики за минулий рік знизилися показники агресивності, тривожності, замкнутості учнів, спостерігається позитивна динаміка, але, на жаль, проблема агресивності залишається відкритою. За результатами діагностики „Ціннісні пріоритети” 54% учнів школи на перше місце поставили турботу про власне здоров”я, 28 % - відносини в сім”Ї, 18 % - відносини з друзями. На жаль, спостерігається низька мотивація до навчання та праці. І саме над підвищенням до шкільної мотивації буде працювати психолог в наступному навчальному році.

Психологічний супровід виховної роботи в ЗОШ І-ІІІ ст. № 3

Робота психологічної служби у закладі здійснюється через такі форми роботи:

• індивідуальні та групові консультації учнів, педагогів, батьків навчального закладу;

• виступи на батьківських зборах;

• проведення діагностичної роботи;

• проведення корекційно-відновлювальних та розвивальних занять, тренінгових занять;

• проведення психолого-педагогічних семінарів, виступи на засіданнях педрад.

Робота шкільного практичного психолога Головіної Тетяни Миколаївни спрямована на створення сприятливих умов для психічного, фізичного та соціального розвитку учнів, профілактику, реабілітацію і адаптацію до шкільного життя, соціально-психологічний захист учнів та психологічну підтримку.

Шкільний психолог бере активну участь у впровадженні в практику роботи педагогічного колективу науково-дослідницької та експериментальної роботи Всеукраїнського рівня за темою «Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу», відповідно до наказу МОН України від 06.07.2007 №580. Психологічний супровід учасників НВП за проектно-модульним плануванням роботи практичного психолога включає такі модулі:

• Розвиток навчальних здібностей учнів 1-4 класів.

• Адаптація учнів 5-х класів.

• Попередження агресивності у дітей шкільного віку.

• Психологічний супровід профільного навчання.

• Психологічний супровід обдарованих дітей.

• Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами.

• Організаційно-методична робота.

Психолог вивчає динаміку протікання психічних процесів в учнів, проводить аналіз та узагальнення і на основі отриманих результатів організовує проведення психокорекційних та розвивальних занять з учнями. Для дітей та учнів різних вікових категорій проводяться індивідуальні та групові корекційно-розвивальні заняття.

Для проведення корекційних та розвивальних занять психолог користується такими програмами:

• Програма з розвитку пізнавальних процесів учнів 1-х класів.

• Програма корекційно-розвивальних занять з розвитку мислення молодших школярів.

• Програма корекційно-розвивальних занять «Попередження неуспішності першокласників».

• Програма корекційно-розвивальних занять «Розвиток пізнавально-вольової сфери, навичок адекватної соціальної поведінки».

• Програма корекційно-розвивальних занять для дітей із ЗПР.

• Програма попередження агресивної поведінки у дітей шкільного віку.

• Програма розвитку адаптивних можливостей п’ятикласників.

За результатами діагностики психолог проводить консультативну роботу з класними керівниками щодо спрямування подальшої роботи з учнівським колективом, індивідуальні бесіди, консультації з учнями та батьками, виступи на педрадах, де розглядаються питання регулювання конфліктів у колективі, адаптації учнів 1-х, 5-х класів до нових умов навчання тощо.

Шкільний психолог бере активну участь у проведенні класних та загальношкільних батьківських зборів, на яких розглядаються питання:

• Психологічна готовність та проблеми адаптації дітей 6-го віку до навчання в школі.

• Шляхи формування пізнавальної активності учнів 2-х класів.

• Особливості провідної діяльності в підлітковому віці.

• Виховання обдарованої дитини в сім’ї.

• Попередження агресивності у дітей шкільного віку.

• Навчальна діяльність школярів.

• Психологічна готовність учнів до навчання в школі.

• Психологічна готовність першокласників до навчання в школі.

• Особливості адаптаційного періоду учнів 1-х класів.

Робота психологічної служби Бориспільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3

( практичний психолог - Головіна Т.М.,

соціальний педагог – Шевчук Н.В.).

Робота з учнями молодшої школи.

1. Було організовано та проведено батьківські збори для батьків майбутніх першокласників на теми – „Психологічна готовність дитини до навчання в школі”(лютий), „Адаптація першокласників до школи”( вересень), „Батьківські збори запитань і відповідей”(березень).

2. Організовано перед початком навчального року дні відкритих дверей для майбутніх першокласників та їхніх батьків.

3. Проведено 19 індивідуальних консультацій для батьків майбутніх першокласників.

4. Проведено індивідуальну діагностику для майбутніх першокласників та надання рекомендацій батькам.(за запитом батьків – 21 дитина).

5. Було проведено діагностику першокласників на успішну адаптацію до шкільного життя.(листопад 1-А, 1-Б , 1-В класи).

6. Проведено корекційно-розвиваючи групові заняття для учнів 1-х класів на розвиток логічного мислення, пам”яті, уваги, саморегуляції.(1-А, 1-Б, 1-В класи – грудень)

7. Проведено тренінгові заняття на теми: „Ми – одне ціле – наш клас”, „Для чого потрібно вчитися”, „Наші вчинки”, „Позитивна мотивація до навчання в школі”.(2-А, 2-Б, 3-А, 3-Б, 3-В класи жовтень – квітень).

8. Проведено засідання круглих столів для вчителів 1-х класів з метою обговорення проблем успішної адаптації першокласників.

9. Постійно діючи консультації за запитом батьків та вчителів першокласників.

Робота по запобіганню шкільної дезадаптації учнів 5-А класу.

1. Діагностика рівня шкільної тривожності за тестом Філіпса.(жовтень).

2. Вивчення агресивності учнів (листопад).

3. Діагностика вад особистісного розвитку(березень)

4. Проведено корекційно-розвиваючи заняття для запобігання шкільної дезадаптації (листопад, березень).

Учні середніх класів.

1. Діагностика вад особистісного розвитку(березень).

2. Соціометричні дослідження(лютий-березень-квітень).

3. Тренінгові заняття на теми – „Як діяти в конфліктній ситуації”, „Ми – підлітки”, „Моя самооцінка”,

4. Батьківські збори запитань і відповідей для батьків учнів середньої школи.

Старша школа.

1. Діагностика вад особистісного розвитку.

2. Соціометричні дослідження.

3. Профорієнтаційні дослідження.

4. „Пілотний проект”– цикл тренінгових занять щодо профорієнтації.

5. Тренінгові заняття на теми – „Моя самооцінка”(березень), „Стосунки з ровесниками”( квітень), „Як досягти успіху”(квітень), тренінги з наданням рекомендацій щодо успішної здачі ЗНО.

6. Батьківські збори запитань і відповідей для батьків учнів старшої школи.

Робота з педагогічним колективом.

1. Надання індивідуальних консультацій для вчителів школи.

2. Проведення тренінгів на теми – „Психологічне здоров’я вчителя. Шляхи його збереження”(січень), „Відносини вчитель- учень та їх ефективна взаємодія в процесі навчання”.

Важливим напрямком в роботі психологічної служби була робота над „Пілотним проектом”(10-11 кл.) з метою вивчення інтересів, нахилів і здібностей учнів старших класів для вибору професії та поглиблена діагностики всіх учнів школи на виявляння згуртованості класних колективів і вад особистісного розвитку.

Кiлькiсть переглядiв: 720

Коментарi

  • JamSnakS

    2016-12-29 20:00:21

    Alli In Stock Approvedonlinemeds [url=http://kwinga.com]generic propecia[/url] Amoxicillin Toxicity Clomid Amenorrhee Ovulation [url=http://bondrug.com]generic cialis[/url] Cheapeast Stendra On Line Levitra Comprar En Espana Buy Metformin Medicine Cialis Soft 20mg [url=http://4rxday.com]Buy Cialis[/url] Viagra Cane Amoxicillin And Meningitis [url=http://sukvit.com]viagra[/url] Amoxicillin Std Dosage Overnight Lavitra [url=http://e-rxnow.com]levitra online no prescription[/url] Side Effects Of Kamagra Injection Amoxicillin Dosage [url=http://visdbs...

  • JamSnakS

    2016-12-29 20:00:13

    Alli In Stock Approvedonlinemeds [url=http://kwinga.com]generic propecia[/url] Amoxicillin Toxicity Clomid Amenorrhee Ovulation [url=http://bondrug.com]generic cialis[/url] Cheapeast Stendra On Line Levitra Comprar En Espana Buy Metformin Medicine Cialis Soft 20mg [url=http://4rxday.com]Buy Cialis[/url] Viagra Cane Amoxicillin And Meningitis [url=http://sukvit.com]viagra[/url] Amoxicillin Std Dosage Overnight Lavitra [url=http://e-rxnow.com]levitra online no prescription[/url] Side Effects Of Kamagra Injection Amoxicillin Dosage [url=http://visdbs...