• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Медична служба. Харчування

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Бориспільської

ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3

від 14.09.2021 № 219-оЗ

Протиепідемічні заходи у закладі освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

Вимоги щодо організації освітнього процесу

1.У закладі розроблено маршрути руху здобувачів освіти (залучаються всі можливі входи в приміщення закладу, звикористанням запасних виходів), за якими відбувається допуск здобувачів освіти до закладу.

Відкрито 3 входи/виходи до приміщення.

І зміна:

· № 1 – центральний вхід (2 входи) – учні, які заходять до закладу зі сторони зупинки «Школа 3»;

· № 2 – центральний вхід через внутрішній двір – учні, які заходять до закладу зі сторони ВУКГ;

· № 3 – запасний вихід у внутрішній двір – учні, які навчаються в кабінетах №№ 15,16,17,28,29,30,38,39,40 (1-В,2-Г,10-А,5-Б,5-В,6-В,9-Б,8-Б,7-Б);

ІІ зміна:

· № 1 – центральний вхід (дві сторони) – учні 3-4 класів, ГПД;

· № 2 – запасний вихід у внутрішній двір – учні 3-А,Б, 4-Б класу, ГПД;

2. Вхід та перебування в закладі освіти інших учасників освітнього процесу, зокрема батьків здобувачів освіти дозволяється з метою захисту прав здобувачів освіти, педагогічних та інших працівників закладу, реалізація ними прав, передбачених законодавством, за умови використання засобів індивідуального захисту, проведення термометрії та попереднього узгодження відповідних дій з керівником закладу.

Допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб, крім осіб, які супроводжують осіб з інвалідністю, за умови дотримання вимог, передбачених абзацом першим цього пункту, не потребує попереднього узгодження з керівником закладу освіти.

3. Класні керівники/вчителі перед початком занять проводять опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби. Класні керівники організовують регулярну комунікацію з батьками учнів для з’ясування стану здоров'я їхніх дітей.

4. Медичні працівники школи проводять моніторинг стану здоров'я працівників закладу освіти шляхом термометрії та опитування щодо самопочуття. Вчителі з температурою тіла вище 37,2 до роботи не допускаються.

5. В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, за відсутності батьків, здобувачі освіти одягають маску, тимчасово будуть ізольовані в медичний кабінет закладу, інформуються батьки (інші законні представники) та приймається узгоджене рішення щодо направлення хворого до закладу охорони здоров'я.

6. Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщенні, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція контактних поверхонь.

7. Вхід до приміщень закладу усіх учасників освітнього процесу, зокрема батьків здобувачів освіти, можливий за умови використання засобів індивідуального захисту.

· Засоби індивідуального захисту можуть не використовуватися під час проведення занять у навчальних приміщеннях. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов'язковим.

· Для учнів 1-4 класів вхід та пересування приміщеннями закладу освіти дозволяється без використання засобів індивідуального захисту.

· Здобувачі освіти старші 12 років обов’язково використовують індивідуальні засоби захисту в процесі пересування приміщеннями закладу освіти.

· В процесі викладання навчальної дисципліни педагогічним працівникам рекомендовано використовувати захисні щитки.

· Багаторазовий захисний щиток використовується та дезінфікується відповідно до інструкції виробника.

8. На входах до закладу організовано місця для обробки рук антисептичними засобами. Місця для обробки рук позначені вказівником про правила та необхідність дезінфекції рук. У вестибюлі наявні інформаційні куточки з правил гігієни.

9. Пересування здобувачів освіти між навчальними кабінетами буде мінімізованим: навчання буде проводитись в одному, закріпленому за класом кабінеті, в інший кабінет учні переходитимуть лише за потреби (до спортзалу, каб. інформатики, музичного мистецтва, праці тощо).

10. У розкладі занять передбачена можливість визначення різного часу початку та закінчення занять шляхом переведення учнів 3,4 класів на навчання у другу зміну та різницю у часі перерв:

Для учнів 1-х класів:

№ уроку

Час уроків

Перерва

1-й

8.00 - 8.35

20 хв.

2-й

8.55 - 9.30

20 хв.

3-й

9.50 - 10.25

30 хв.

4-й

10.55 - 11.30

20 хв.

5-й

11.50 - 12.25

Для учнів 2-х класів:

№ уроку

Час уроків

Перерва

1-й

8.00 - 8.40

15 хв.

2-й

8.55 - 9.35

15 хв.

3-й

9.50 - 10.30

25 хв.

4-й

10.55 - 11.35

15 хв.

5-й

11.50 - 12.30

Для учнів 3-4-х класів:

№ уроку

Час уроків

Перерва

0-й (5)

11.50 - 12.30

25 хв.

1-й (6)

12.55 - 13.35

15 хв.

2-й (7)

13.50 - 14.30

15 хв.

3-й (8)

14.45 - 15.30

10 хв.

4-й

15.40 - 16.20

10 хв.

5-й

16.30 - 17.10

Для учнів 5-11-х класів:

№ уроку

Час уроків

Перерва

1-й

8.00 - 8.45

10 хв.

2-й

8.55 - 9.40

10 хв.

3-й

9.50 - 10.35

20 хв.

4-й

10.55 - 11.40

10 хв.

5-й

11.50 - 12.35

20 хв.

6-й

12.55 - 13.40

10 хв.

7-й

13.50 - 14.35

11. Забезпечено раціональне використання запасних виходів з будівлі школи, вільних площин коридорів, рекреацій для виокремлення зон переміщення та перебування здобувачів освіти для різних вікових категорій, організацію двостороннього руху коридорами та сходами.

12. За можливості забезпечити проведення занять з окремих предметів на відкритому повітрі, а саме: ранкові зустрічі, «Я досліджую світ», «Навчаємося разом», фізичної культури, природознавства тощо.

13. У разі підтвердження випадку коронавірусної хвороби СОVID-19 в одного з учнів, всі інші учні відповідного класу визнаються такими, що потребують самоізоляції, та будуть вжиті заходи, передбачені галузевими стандартами в сфері охорони здоров'я.

14. У медичному кабінеті наявне рідке мило, деззасоби та паперові рушники. Використання багаторазових рушників заборонено.

15. Основним заходом гігієни рук в умовах закладу освіти є миття рук з милом! Використання антисептиків доцільне лише в тому випадку, коли відсутній доступ до проточної води з милом. Протирання рук вологими серветками з метою знезараження або як заміна миття рук або антисептичної обробки не рекомендується.

16. У шкільних вбиральнях наявне рідке мило, паперові рушники та електросушарки для рук. Використання багаторазових рушників заборонено.

17. Після проведення занять у кінці робочого дня буде проведено очищення і дезінфекцію поверхонь (в тому числі дверних ручок, столів, місць для сидіння, перил, тощо).

18. Класними керівниками та завідуючими кабінетами після кожного навчального заняття проводиться провітрювання кабінетів впродовж не менше 10 хвилин. При провітрюванні слід забезпечити безпеку дітей шляхом встановлення замків та фізичних обмежувачів на вікна.

19. Санітарно-дезінфекційний режим у закладі освіти у період карантину організовується відповідно до Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 2205, зареєстрованого за № 1111/35394. Розрахунок необхідної кількості дезінфекційного засобу здійснюється відповідно до інструкції щодо використання засобу.

20. Проведення культурних, спортивних, розважальних, освітніх, тематичних та інших заходів здійснюється відповідно до інструкції щодо використання засобу.

Вимоги до організації харчування

1. Організація харчування у закладі відбувається відповідно до норм харчування у закладах освіти, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 року № 305.

2. Cестра медична з дієтичного харчування:

· забезпечує ведення необхідної документації для організації харчування дітей відповідно до чинного законодавства;

· забезпечує дотримання на харчоблоці санітарно-протиепідемічного режиму;

· здійснює постійний контроль за якістю продуктів харчування, які надходять до закладу;

· контролює якість готових страв, їх відповідність щоденному меню, вазі.

3. Розроблено графік харчування здобувачів освіти, враховано розрахунок максимальної кількості учнів, які можуть одночасно отримувати та вживати їжу, не порушуючи фізичної дистанції 1 метр.

Харчування учнів у шкільній їдальні здійснюватиметься за таким графіком:

8.35 (після 1 ур.) – одноразове харчування для учнів 1-х класів

9.35 (після 2 ур.) – одноразове харчування для учнів 2-х класів (+ учні пільгових категорій)

10.35 (після 3 ур.) – вільний продаж (+учні пільгових категорій)

13.00 – обід для учнів ГПД

13.45 – одноразове харчування для учнів 3-4-х класів (ІІ зміна)

15.00 – полуденок для учнів ГПД.

4. Функціонування питних шкільних фонтанчиків на території закладу освіти не дозволяється. Питний режим учнів організовується з допомогою використання індивідуальних ємностей для рідини або фасованої питної продукції.

5. При організації харчування відстань між столами встановлено не менше 1,5 м та розміщення за столом не більше 4-х осіб.

6. Працівники харчоблоку забезпечені засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи, одноразовими рукавичками, захисними щитками.

7. Після кожного зняття засобів індивідуального захисту (захисних масок, одноразових рукавичок) перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити їх антисептичним засобом.

8. У шкільній їдальні створено належні умови для дотриманням працівниками правил особистої гігієни: наявні рукомийники, мило рідке, паперові рушники, електросушарки та антисептичні засоби для обробки рук.

9. З працівниками харчоблоку проведено інструктаж щодо одягання, використання, зняття засобів індивідуального захисту, їх утилізації.

Вимоги до поводження з використаними засобами індивідуального захисту

1. У закладі організовано збір та утилізацію використаних засобів індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, паперові рушнички, серветки) в окремі контейнери/урни наступним чином:

· Контейнери встановлені біля входу в заклад освіти, на харчоблоці та санвузлах.

· Поліетиленові пакети з контейнерів, у яких зібрано використані засоби індивідуального захисту (захисні маски, респіратори, гумові рукавички, захисні щитки), замінюються після заповнення, щільно зав'язуються для утилізації.

· Щоденно здійснюється дезінфекція поверхонь контейнерів.

З метою створення безпечних умов для навчання дотримання цих правил є обов’язковим для всіх учасників освітнього процесу.

Санітарний паспорт школи

САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНИЙ

ПАСПОРТ

Бориспільської загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів № 3

Бориспільської міської ради Київської області

Станом на 17 серпня 2021 року

Загальні відомості

Повна назва: Бориспільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Бориспільської міської ради Київської області

Поштова адреса об’єкту: вул.Глибоцька, 122, м.Бориспіль, Київська обл., 08301 Україна

Телефон/факс: (04595) 6-65-06-директор, (04595) 5-14-82-факс

Електронна пошта/сайт: borshkola3@gmail.com, http://www.boryspil-school3.edukit.kiev.ua

Прізвище, ім’я, по-батькові керівника: Панкявічене Ірина Анатоліївна

Контактний номер телефону: (04595) 6-65-06, 050-384-57-48

Рік введення в експлуатацію:1965. Кількість корпусів:2. Кількість приміщень у будівлі:57/6, з них класних кімнат - 30. Проектна потужність: 780 учнів; кількість класів – 32. Кількість місць в приміщенні шкільної їдальні – 126 (для учнів + 12 (для працівників).

Навчання: п’ятиденне, двозмінне, початок занять о 08.00 год., тривалість перерв – 10, 20 хвилин. Тижневе та денне навантаження згідно навчального плану. Тривалість навчальних занять згідно режиму роботи школи. Кількість осіб, що перебувають у будівлі: 930 учнів, 75 працівників.

Якісний склад педагогічних працівників:

Усього працівників – 52, з них мають:

вищу кваліфікаційну категорію – 25,

І кваліфікаційну категорію – 11,

ІІ кваліфікаційну категорію – 6,

категорію «спеціаліст» – 10,

мають педагогічне звання – 21 вчитель:

«Старший вчитель» – 12, «Вчитель-методист» – 8 (з них очолюють шкільні методичні об’єднання – 4, міські методичні об’єднання – 1. «Старший вихователь» - 1.

У 2021-2022 н.р.:

профільне навчання:

10-А – історико-філологічний профіль (суспільно-гуманітарний напрям)

11-А – історичний профіль

11-Б – історико-філологічний профіль.

Забезпечення закладу навчальним обладнанням і його використання

Укомплектованість кабінетів інформатики

Опис комп’ютерного класу

У яких кабінетах встановлено

Хто використовує

Рік установлення

Придбано 11 комп’ютерів (10 робочих місць учнів, 1 робоче місце вчителя), проектор, екран, локальна мережа, підключений інтернет

№32

Вчителі інформатики, математики

2019

Комп’ютерне обладнання - 9 комп’ютерів (8 робочих місць учнів, 1 робоче місце вчителя), проектор, інтерактивна дошка, локальна мережа, підключений інтернет

№31

Вчителі інформатики, математики

2012

Укомплектованість навчальних кабінетів технічними

засобами навчання

Найменування

Де розміщено

Кількість

Ефективність використання

Проектор

Кабінети інформаційних технологій

2+2

100%

Екран/ Інтерактивна дошка

Кабінети інформаційних технологій

3

1

100%

Інтерактивний комплекс

Кабінети фізики, біології

2

100%

Комп’ютер

Кабінети інформаційних технологій (№31, №32)

20 (11+9)

100%

Кабінет директора

1

100%

Приймальня

1

100%

Заступники директора

2

100%

Медичний кабінет

1

100%

Кабінет виховної роботи

2

100%

Психолог

1

100%

Харчоблок

1

100%

Бібліотека

1

100%

Кабінет фізичного виховання

1

100%

Нетбук (комп’ютер) і телевізор

Навчальні кабінети

27 + 5 (ТV)

100%

Наявні у закладі: Спортивний зал №-1, площа 260м2 стан задовільний;

Спортивний зал №-2, площа 67,8м2 стан задовільний.

Спортивні майданчики:

футбольний - площа ___1800м2____стан __задовільний;

футбольний (огорожений зі штучним покриттям) -

площа ___934м2___ стан __ задовільний;

баскетбольний - площа ___336м2____ стан __задовільний;

волейбольний - площа ___162м2_____стан __задовільний.

Тренажерний майданчик (8 тренажерів)

Дитячий спортивний комплекс.

Бібліотека (50м2), книгосховище (50м2)

Фонд художньої літератури __5296__ шт.. Забезпеченість _100_%

Кількість підручників __13500__ шт.. Забезпеченість _95_%

Загальна характеристика будівлі:

Загальна кількість поверхів: 3; в тому числі: кількість поверхів, плани яких не повторюються: 1, кількість поверхів, плани яких повторюються: 2. Висота поверху(ів): 3 м. Наявність цокольного поверху: +. Висота цокольного поверху: 1 м.

х

Будівля не знаходиться на головних міських магістралях і в зонах особливого містобудівного режиму

х

Наявність проектно-будівельної документації

[x] – так, [–] – ні.

Характеристика будівельних об’ємів та площ будівлі:

Будівельні об’єми будівлі*:

№ п/п:

Об’єм підземної частини, м3:

Об’єм надземної частини, м3:

Максимальні габаритні розміри:

Довжина, м:

Ширина, м:

1.

Головний корпус: 241,9

20100

Головний корпус: 91.5

13.9

2.

Вестибюль: 29

13

3.

Їдальня-спортзал: 60

14

4.

Будівля майстерні

1250

26.65

13.40

Площі будівлі:

Площа зем. ділянки, га:

Площа забудови, м2:

Площа підвалу, м2:

Площі поверхів, м2:

Площа горища, м2:

Загальна:

Корисна:

Опалювальна:

2.598.1

4758(головний корпус)

91.76

2397.35

1180.35

357.11(майстерня)

Наявний Акт на постійне користування земельною ділянкою від 31.08.2012 серія ЯЯ № 140103

Стан території задовільний.

У 2017 році встановлено нову огорожу території навчального закладу.

Площі фасадів будівлі* – площі зовнішніх стін з усіх сторін:

№ фаса-ду**:

Довжина, м:

Висота, м:

Площа***, м2:

Матеріал стін, тип конструкцій фасаду (цегла, бетон):

Матеріал оздоблення фасаду (керамічна плитка, штукатурка, цегла):

1.

1674

12/3.5/5.5

цегла

керамічна плитка, штукатурка, цегла

* – площі віконних та дверних заповнень не враховується;

** – в будівлі має бути як мінімум 4-ри фасади;

***площа фасаду = довжина фасаду (м) * висота фасаду (м) – загальна площа пройомів (вікна, двері).

Характеристика віконних та дверних заповнень:

Характеристика віконних заповнень:

Розміри, м:

Кількість, шт.:

Мате-ріал*:

Розміри, м:

Кількість, шт.:

Мате-ріал:

Висота

Ширина

Типів

Загальна

Підлягає заміні

Висота

Ширина

Типів

Загальна

Підлягає заміні

185

185

0

П

190

150

0

П

185

105

0

П

190

180

0

П

185

120

0

П

Р.S: Всі старі вікна у закладі замінено на металопластикові, двері – на металеві та металопластикові.

* – тип матеріалу: Д – дерев’яні; П – пластикові; М – металеві.

Характеристика зовнішніх

Дверей: Воріт:

Розміри, м:

Кількість, шт.:

Мате-ріал*:

Розміри, м:

Кількість, шт.:

Мате-ріал:

Висота

Ширина

Типів

Загальна

Підлягає заміні

Висота

Ширина

Типів

Загальна

Підлягає заміні

205см

90см

М

3

0

метал

180см

550см

М

1

0

Метал.

200см

120см

П

3

0

метало-

220см

500см

М

1

0

констр.

200см

60см

П

2

0

пластик

200см

300см

М

1

0

150см

90см

П

1

0

-

200см

80см

П

1

0

-

* – тип матеріалу: Д – дерев’яні; П – пластикові; М – металеві.

Характеристика існуючого стану покрівлі:

Конструкція даху*:

1. Плоска

2. 1-скатна

3. 2-скатна

4. 4-скатна

1 2 3 4

Матеріал покриття даху:

х

рулонний (руберойд)

азбестоцементний (шифер)

_______________

х

метал

черепиця

_______________

Площа покриття даху:

2556м2(головний)+370 м2 (майстерня)

Тип і конструкція водовідводу:

зовнішній

х

внутрішній

відсутній

_______________

_______________

_______________

Дахове перекриття:

х

утеплене

не утеплене

_______________

Тип дахового перекриття, його стан:

х

збірне залізобетонне

монолітне залізобетонне

дерев’яне балочне

відмінний

х

задовільний

незадовільний

Чи виконувались раніше роботи з підсилення перекриття?

х

виконувались у 2009-2010 році

не виконувались

_______________

Характеристика існуючого перекриття підвалу:

Площа перекриття підлоги першого поверху:

1180.35 м2

Тип перекриття, його стан:

х

збірне залізобетонне

монолітне залізобетонне

дерев’яне балочне

відмінний

х

задовільний

незадовільний

Перекриття підлоги першого поверху:

утеплене

х

не утеплене

_______________

Чи виконувались раніше роботи з підсилення перекриття?

виконувались у _______ році

х

не виконувались

_______________

Система теплопостачання

Призначення системи теплопостачання:

х

опалення

гаряче водопостачання

_______________

Існуючий стан системи опалення:

Вид системи:

х

відкрита

закрита

_______________

Вид розведення трубопроводів:

вертикальна

горизонтальна

х

змішаний

верхня

нижня

х

змішана

Розподіл тепла/

Опалювальні прилади:

радіатори секційні

х

радіатори панельні

електрообігрівачі

опалювальні прилади з гладких сталевих труб

газові високо-температурні випромінювачі

підігрів підлоги та доріжок

Існуючий тепловий пункт:

Тип джерела теплової енергії:

районна котельня

х

власна твердотопл. котельня

Належить ТОВ «Бориспільтеплоенерго»

Вид теплового пункту:

центральний

х

індивідуальний

_______________

Призначення системи теплопостачання:

х

опалення

гаряче водопостачання

_______________

Місце розташування теплового пункту:

підвальне приміщення

горищне приміщення

окрема будівля

х

прибудова

Проектне теплове навантаження:

0,355 Гкал.

Тип палива:

х

тверде

рідке

газ

Наявність проектно-технічної документації*:

відсутня

х

Наявна у ТОВ «Укртепло»

_______________

* – при наявності, надіслати копії паспортів котлів та іншого обладнання, паспорти котельні.

Опалювальний обєм – 18990 м3

Теплові мережі на прибудинковій території:

Відстань від будівлі до котельні (по довжині тепломережі):

60 м

Тип теплової мережі:

повітряна

х

підземна

_______________

Довжина теплової мережі:

1000 м

Діаметр теплової мережі:

Основна труба: 100 мм

Стан теплової мережі:

підлягає заміні

х

задовільний

газ

Характеристика існуючої системи вентиляції:

Тип системи вентиляції:

х

природна вентиляція

механічна припливно-витяжна вентиляція

х

механічна витяжна вентиляція

кондиціонування з утилізаторами тепла

Загальна кількість систем вентиляції:

2

Характеристика існуючої системи водопостачання:

Тип системи водопостачання:

х

холодне водопостачання

гаряче водопостачання

х

пожежне водопостачання

х

каналізація

гаряче водопостачання від газових колонок

х

водостік

_______________

_______________

Характеристика існуючих електричних мереж:

Площа внутрішнього освітлення:

Площа освітлення підвалу:91.76 м2

Загальна площа освітлення поверхів:5115м2

Площа освітлення горища:1180м2

Зовнішнє освітлення ділянки:

Площа ділянки:2598.1 га

Внутрішня силова мережа:

Кількість світильників та їх тип:до 500 шт,змішаного типу

Кількість штепсельних розеток освітлювальної мережі: 180 од.

У навчальних кабінетах (49-55м2) – 8-10 світильників

Існуючий місячний ліміт на відпуск електричної енергії:

1590-7140 кВт

Фактичне середньомісячне споживання електричної енергії:

3330 – 5500 кВт

Наявний Акт № 228 від 30.04.2021 щодо виконання Правил пожежної безпеки у закладі освіти. У 2017-2018 н.р. встановлено автоматичну пожежну сигналізацію, придбано нове обладнання. Влітку 2021 року встановлено автоматичну пожежну сигналізацію у приміщенні шкільної майстерні та прибудованій до неї котельні.

Акт випробувань заземлення та опору ізоляції проводиться влітку щороку. Останній позитивний висновок отримано 09.07.2021.

Додаткова інформація

з питань забезпечення санітарного

та епідемічного благополуччя

1. Відсутність впливу дерев на природне освітлення класних приміщень – п.2.8. ДСанПіН 5.5.2.008-01: дерева не впливають на природнє освітлення

2. Виконуються норматив тригодинної інсоляції спортивної зони, ігрових майданчиків п. 2.8. ДСанПіН 5.5.2.008 01.

3. Відсутні на території біля школи ділянки колючих дерев і кущів, рослин з отруйними ягодами, вирощування грибів – п. 2.8. ДСанПіН 5.5.2.008-01.

4. Наявні окремий в’їзд на господарську зону, облаштована площадка для сміттєзбірників на відстані не менш, ніж 25м від вікон і входу до харчоблоку – п. 2.12 ДСанПіН 5.5.2.008-01.

Щороку укладається договір КП ВУКГ з управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради

5. Благоустрій підходу до будівлі закладу, освітлення території у вечірній час п. 2.12 ДСанПіН 5.5.2.008 01. – виконано.

6. Оцінка кольору стелі, стін, меблів - п. 4.1. ДСанПіН 5.5.2.008-01. - виконується (80%)

7. Розміщення класних кімнат для учнів 1-4 класів - на першому(ІІ)поверсі __+__, в окремому блоці – ____+___ п 3.4.ДСанПіН 5.5.2.008-01. Кабінети початкових класів знаходяться на 1-му поверсі, в окремому блоці зі спортзалом, санвузлами, а також 2 кабінети на 2-му поверсі (за збільшенням числа учнів початкової школи).

8. Всі приміщення закладу використовуються за призначенням.

9. Наявний медичний кабінет 16м2, відремонтований, обладнаний меблями, холодильником, вагами, ростоміром тощо, забезпечений проточною водою п. 3.12, додаток 5 ДСанПіН 5.5.2.008 01.

10. Оренда території, будівлі, приміщень в закладі – п. 3.19 ДСанПіН 5.5.2.008-01 (назва підприємства, № та дата договору оренди, термін оренди, від оренди).

Буфет ПП Кулініч С.М. – 30,7м2, БССС танцю «Шарм» - 67,8м2, ФОП Шепетько Андрій Федорович – заняття з моделінгу – 49 м2, настільний теніс (300 м2) – ДЮСШ, футбол (321 м2- спортивна зала), футбол (924 м2- поле зі штучним покриттям) – ГО "Академія футболу "Фаворит", ГО"ДФК"ДЕЛЕОН", щороку поновлюється документація на оренду.

11. Мережа водопостачання та відведення робоча, відремонтовано КНС на теріторії закладу.

12. На 920 учнів у школі наявні 3 приміщення (12 окремих кабінок з дверцятами) внутрішніх вбиралень для дітей, 2 приміщення (3 кабінки) для працівників закладу. Наявні умивальники, електросушарки для рук, контейнери для рідкого мила, працює система водопостачання та водовідведення.

13. На харчоблоці наявні: 2 електроплити, 1 електропательня, 2 електромясорубки, 1 картоплечистка, 2 бойлери гарачої води по 100 л, 1 морозильний ларь, 3 холодильника. У 2020 навчальному році проведено капітальний ремонт харчоблоку, придбано нове обладнання.

14. Класні приміщення забезпечені на 90% новими меблями згідно ростових норм і маркуванн відповідно до п. 8.2. ДСанПіН 5.5.2.008-01.

15. Санпаспорти каб.комп. техніки за підписами головного держ.сан.лікаря Бориспільського району наявні: від 28.04.2005, 24.03.2010 (Об’єкт придатний до експлуатації). п. 9.15. ДСанПіН 5.5.2.008-01, ДСанПіН 5.5.6.009-98

Щороку поновлюється паспорт кабінету за підписами комісій управління освіти і науки та шкільної.

Потребують паспортизації: комп’ютерний кабінет № 31, кабінет біології № 40, фізики № 30, хімії № 21.

16. Штат медичних працівників: за штатом працює 2 медичних працівника від управління освіти і науки.

17. Усі працівники вчасно проходять обов’язковий профілактичний медичний огляд на початку навчального року або за графіком, працівники харчоблоку – 2 рази в рік.

З квітня 2019 року у меню шкільного харчування введено страви зі збірника рецептів за проектом, заснованим кулінарним експертом, переможцем проекту «Мастер-Шеф», засновником соціального проекту «Зміни культури харчування «Cult Food» Євгеном Клопотенком. «Зараз час змінювати Україну. Діти мають харчуватись якісно та із задоволенням!», — сказав відомий шеф-кухар.

У 2019-2020 навчальному році у закладі почали застосовувати комплекс постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).

1 січня 2021 року набув чинності наказ МОЗ від 25 вересня 2020 року № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 листопада 2020 року за № 1111/35394.

24 березня 2021 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».

Постанова Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (діє до 1 вересня 2021 року).

Відповідно до цих документів у закладі освіти переглянуто і відкореговано роботу щодо придбання шкільного обладнання, утримання приміщень, а також буде розроблено примірне меню харчування учнів та погоджено асортимент шкільного буфету.

Висновки та пропозиції:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Паспорт склав:

Директор школи І.А.Панкявічене

/Files/images/medichna_slujba/santarniy_pasport_2018/Санітарний паспорт школи (1).jpg/Files/images/medichna_slujba/santarniy_pasport_2018/Санітарний паспорт школи (2).jpg/Files/images/medichna_slujba/santarniy_pasport_2018/Санітарний паспорт школи (3).jpg/Files/images/medichna_slujba/santarniy_pasport_2018/Санітарний паспорт школи (4).jpg/Files/images/medichna_slujba/santarniy_pasport_2018/Санітарний паспорт школи (5).jpg/Files/images/medichna_slujba/santarniy_pasport_2018/Санітарний паспорт школи (6).jpg/Files/images/medichna_slujba/santarniy_pasport_2018/Санітарний паспорт школи (7).jpg/Files/images/medichna_slujba/santarniy_pasport_2018/Санітарний паспорт школи (9).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 920